آشنایی با انواع پنجره یو پی وی سی و نکاتی درباره آن
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

انواع پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره upvc با مزایایی که دارد کارایی بهتری را به شما ارائه خواهد داد. همچنین این پنجره های نسبت به پنجره های قدیمی عایق بندی بیشتری دارند و در صرفه جویی انرژی نقش موثری دارند.
شرکت سیجاندژ با تیم متخصص خود قادر به طراحی و تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی است و سفارشات شما را در کمترین زمان آماده خواهد کرد.
درب و پنجره upvc را می توان به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این پنجره ها شما را از گرما، سرما، گرد و غبار، باران و آلورگی صوتی در امان نگه میدارند.

دام و ماندگاری پنجره های یو پی وی سی باعث شده که شما بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشید.
با سفارش پنجره یو پی وی سی خواهید دید که زندگی آرام تری خواهید داشت و امنیت در خانه شما برقرار خواهد شد. زیرا این پنجر ها ضد سرقت نیز هستند و امنیت بالایی دارند.
همچنین درب و پنجره upvc در برابر آتش کاملا مقاوم بوده و در هنگام آتش سوزی تخریب نخواهد شد. پنجره با بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

با خرید درب و پنجره upvc نیازی به رنگ آمیزی مجدد نخواهید داشت. زیرا پنجره های یو پی وی سی دارای خاصیت ضد لکه گیری هستند و برای تمیز کردن آن کافی است که با استفاده از یک دستمال آن را تمیز کنید.

 

انواع درب و پنجره upvc

در اینجا برخی از انواع مختلف پنجره upvc را به شما معرفی خواهیم کرد.

• پنجره کشویی یو پی وی سی

پنجره کشویی شامل دو ریل حرکت پنجره و دو یا چند پانل است که حرکت آن به صورت افقی به چپ یا راست است.جالب است بدانید که با اضافه کردن بخش هایی تحت عنوان ربان می توان پنجره های کشویی را عریض تر و بلندتر ساخت. ریل هایی که این ربان ها را بر روی آن قرار داده اند و در حال حرکت اند در مقابل نفوذ گرد و غبار عایق هستند. با اضافه کردن یک ریل اضافی در مقابل نوار لغزنده می توان یک توری جهت جلوگیری از ورود حشرات بر روی آن نصب کرد.

 

• پنجرهه لولایی upvc

پنجره های لولایی به سمت بیرون یا داخل باز می شوند و نام دیگر آنها آویز جانبی است. نوعی دیگر از این پنجره ها از پایین به بالا باز می شوند که به آنها آویز فوقانی می گویند.
این پنجره ها را می توان از ترکیب بخش های ثابت و بازشو ساخت.

 

• پنجره لولایی شیب دار

این پنجره ها از سمت بالا با یک شیب ، توسط لولاهایی که در پایین قرار دارند باز می شوند. حالت دیگر باز شدن از طرفین است که به کمک لولاهایی که در یک طرف پنجره قرار دارند صورت می گیرد. که این حالات با استفاده از دستگیره انجام می شوند.

• پنجره های خاص

شرکت سیجاندژ این قابلیت را دارد که با توجه به سفارش مشتری پنجره upvc ویژه ای را طراحی کرده و در ابعاد و طرح های مختلف برای شما عزیزان پنجره را تولید کند. همچنین شما می توانید رنگ پنجره دلخواهتان را نیز طبق سلیقه ی خود انتخاب کنید.

به هر حال اگر قصد سفارش درب و پنجره یو پی وی سی را دارید می توانید با سیجاندژ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. تیم ما در مدت زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب درب و پنجره ی مناسبی را برای شما طراحی و تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: